کد خبر: ۱۳۶۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
شهردار بادوله گفت: عملیات احداث یادمان شهدای گمنام شهر بادوله از اواسط آبان ماه سال جاری آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، برخی کاربران سامانه «فارس من» با ثبت سوژه‌ای با عنوان «پروژه‌ عمرانی یادمان شهدای شهربادوله شهرستان دشتی در اولویت باشد» خواستار پیگیری این موضوع شدند و عنوان داشتند «با وجود استقبال بی‌نظیر مردم شهربادوله درمراسم تشییع و تدفین این دو شهید خوشنام اما تاکنون با گذشت چندین سال از آن استقبال با کمال تعجب و تأسف گرد فراموشی و غربت را بر مزار این دو شهید گمنام شهر بادوله می‌توان احساس کرد. چرا مسؤولین تاکنون اقدامی نکرده‌اند؟

ما از مسؤولین مربوطه استان بوشهر می‌خواهیم که این پروژه را در صدر پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی قرار دهند تا مردم این شهر بیشتر شرمنده میهمانان خود نشوند.اگر مسؤولین در توان خود نمی‌بینند حداقل با وعده این همه سال مردم را سر کار نگذارند و به صراحت اعلام کنند تا نیروهای مردمی خود وارد کار شوند.»

عبدالله آسیایی‌نژاد در همین رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: عملیات احداث یادمان شهدای گمنام شهر بادوله از اواسط آبان ماه سال جاری آغاز می‌شود.

شهردار بادوله اظهار داشت: برآورد ریالی آن انجام شده و نقشه آن نیز به تایید بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان رسیده است و اکنون نیز در حال برگزاری مناقصه هستیم.

وی از اتمام این پروژه تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های به عمل آمده این پروژه قرار است تا قبل از 25 اسفند ماه سال جاری که مصادف با سالگرد خاکسپاری این شهدا است به اتمام برسد.

آسیایی‌نژاد با بیان اینکه کلیه اعتبار احداث یادمان شهدای بادوله از محل اعتبارات شهرداری تامین خواهد شد گفت: 350 میلیون تومان برای این منظور در نظر گرفته شده است.

شهردار بادوله گفت: متاسفانه طی سال های گذشته مساله احداث یادمان شهدای گمنام بادوله چندین بار در کمیته برنامه ریزی شهرستان دشتی مطرح شده اما هیچگاه بودجه‌ای برای آن تخصیص داده نشد، به همین جهت تصمیم گرفته شد تا از محل اعتبارات شهرداری این پروژه به احداث برسد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار